26 april

God morgon! Uppe med tuppen idag, börjar jobba klockan sju. Igårkväll åkte jag med Emma till Knivsta för att hämta en mobilladdare som hon hade glömt där efter en "bortamatch", haha ;) Jag införskaffade mig ett par nya solbrillor på Statoil, ett par gröna! ;) Så nu har jag väl typ fem par solbrillor i min bil! Bra att ha lite att välja mellan ;) Vi var hemma klockan tolv i natt, så jag var lite trött när klockan ringde imorse. Ska jobba 8-15 idag, skönt att få sluta tidigt :)

Efter jobbet funderar jag på att ta en sväng på stan och fördriva lite tid. Ska åka ut till Sandra sen, men hon slutar jobba klockan sex så jag har några timmar att strosa runt på stan. Får se hur det blir :)

Kommentarer
Postat av: Emma

& vilken jäkla borta-match sen.. ojojoj, jisses amalia! ;) haha!

2011-04-27 @ 19:35:53
URL: http://jagskabaraa.blogg.se/
Postat av: Sofia

Hahahaha! ;)

2011-04-28 @ 08:08:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0