God morgon!

Det blev aldrig stan i tisdags, jag hämtade upp Johanna så gick vi på Gränby istället :) Fick med mig två par leggings & två bh. Sen lyxade vi till det med varsin mjukglass innan jag skjutsade hem Johanna igen. Efter det så åkte jag ut till Almunge och hämtade Sandra från jobbet. Vi åt tacos till middag, muums! Sandra & Jimmy vet vad jag vill ha när jag kommer haha ;) Vi hade en mysig kväll iaf, morgonen efter ringde klockan 05.30..inte lika mysigt! Men börjar man jobba klockan sju så är det inte så mycket att göra åt saken. Fick ju iaf träffa Sebastian en stund som stod vakt på morgonen, alltid lika trevligt! :)

Jobbade till klockan tre igår, sen åkte jag & hämtade upp Mirre & Nellie :) Hade lite mys med Nellie, igår var hon inte alls blyg sötnosen! Satt i mitt knä och lekte, jag kunde mata henne utan problem också :) När Daniel kom hem så åt vi mat och efter det åkte jag & Mirre till Friskis & Svettis! Vi körde ett intensivpass igår, fy fan, jobbigt var det! Svettades som en gris ;p Men jag överlevde och det kändes hur bra som helst efteråt! :) När jag hade lämnat av Mirre hemma hos henne så ringde Elina och tyckte jag skulle göra henne lite sällskap. Så jag åkte ut till Filip & Lunkans garage :) Var kvar där till typ halv tio, sen hemåt och krama kudden hos Emma :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0