Bra helg

God morgon! Jag har haft en bra helg tillsammans med fina människor. I fredags skulle jag först bara vara hemma efter jobbet och kolla på tv typ. Elina var med Filip och dom skulle på bilträff i Stockholm. I sista sekund så hakade jag på, åkte med Stoffe & Johnny dit :) Det blev en rätt sen kväll, var hemma i sängen typ halv tre och sen skulle man upp halv sju dagen efter..

Men jag orkade upp ur sängen på lördagen iaf, sov ganska mycket i bilen sen ;) Jag, Elina, Filip, Stoffe & Johnny åkte ner till Mantorp park och kollade på bilar. Fanns några söta mini coopers där, jag vill ha en! :D Mot eftermiddagen åkte vi till Göta kanal, hittade en mysig plats i solen att grilla på :) Satt och mös i solen och bara njöt! :) Sen åkte vi vidare till en bilträff i Norrköping och hängde där hela kvällen innan vi åkte hemåt mot Uppsala igen. Hemma i sängen vid halv fyra.



Låg kvar i sängen länge på söndagen, var ganska trött om man säger så. Det blev en seg dag. På kvällen grillade vi här hemma, jag, Elina, Filip & Stoffe :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0