Fast Five, MUMS!

Hej hopp! :)
Hade en trevlig dag igår! Emma kom över på förmiddagen och vi satt ute på altanen med jordgubbar och pratade skit hela dagen innan jag åkte iväg på mötet :) Efter mötet åkte jag ner på stan, mötte upp Elina, Filip, Stoffe & Lunkan utanför bion. Vi tittade på Fast Five! Asbra film! Mycket snyggt att titta på också... Mums! Jag vill se den igen helst nyss! :D Man fick se en sneakpeak på nästa film också, fast det var bara jag, Lunkan & typ fem personer till som stannade kvar och såg den :p Spännande! Jag vill se nästa film NU! :D 

 


Idag är det fredag och jag ska jobba 12-20 i spel :) Ikväll blir det nog bara lugnt tror jag :)

Puss då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0