Nyinflyttad

Hej hopp! Har inte skrivit på hela helgen, men har haft fullt upp :) Det blev en lugn Valborg för mig & Elina, hur skönt osm helst faktiskt! :) Vi skulle ju flytta dagen efter så då vill man ju vara pigg! Vi har alltså flyttat ihop nu, jag & Elina, det känns hur bra som helst. Vi har sovit i vårt lilla hus i två nätter nu, supermysigt! Igår tog vi hem kinamat åt mig, Elina & Filip. Sen åt vi jordgubbar doppade i choklad, riktig myskväll! Stoffe kom förbi en liten stund också :)

Imorse när både jag & Filip vaknat så åt vi frukost och sen skjutsade jag honom till sin bil som Elina lånat till jobbet. Sen åkte jag till Maxi och handlade, Jonas gick vakt och frågade om vi skulle äta lunch tillsammans. Så det gjorde vi, alltid lika trevligt med Jonas! :) Nu sitter jag hemma och har precis gjort mig klar för att åka till jobbet, ska köra 15-22 idag.

Puss då!

Kommentarer
Postat av: Liisa

vad kul, jag får kanske ta och komma någon dag och titta hur ni bor. :)

2011-05-03 @ 15:06:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0