Hoppas på mirakel ;)

Ligger lite halvt död i sängen, kan inte somna om och är för trött för att gå upp. Fast varför ska jag gå upp nu när klockan är strax efter 07.00 om jag inte behöver? Jag skulle ha jobbat från klockan 07.45 egentligen, men så blev det inte.

I måndags gick jag hem efter 5,5 timmar pga att min axel gjorde förbannat ont, har känt av den smärtan sen i fredags och den har blivit värre. Verkar som om jag fått en muskelinflammation.. Så eftersom att jag har ont och inte kan jobba så ringde jag Håkan som är kiropraktor. Idag klockan 15 ska jag vara där och hoppas på att han gör mirakel! Många på jobbet som går hos honom är supernöjda med honom så jag tror han kan hjälpa mig :)

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0