~1 april 2008

Det blev inget bloggande varken i söndags eller igår.. I söndags orkade jag inte och igår gick det inte att logga in av någon anledning. Orkar inte skriva så mycket i dag heller men lite tänkte jag iaf...
Har ju praktik på Clas Ohlson den här veckan och nästa. I måndags hade vi inventering, har aldrig gjort det förut, men det var kul faktiskt! I dag däremot så har jag jätteont i fötterna för jag har mest stått stilla i dag.. Det är skillnad om man går runt i butiken än om man bara står still. Men samtidigt så har jag stått i kundtjänsten och orderdisken i dag och det är det som jag tycker är roligast så då får man stå ut med lite ont i fötterna :b
Nu ska jag strax gå en liten promenad med Emma, så hinner inte skriva mer för jag måste byta om nu. :)

puss&kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0