~12 april 2008

Ja, så var det sista dagen som praktikant på Clas Ohlson igår då. Men det känns så jäkla skönt! Sista dagen hade nog inte kunnat vara bättre :) Jenny kom och pratade med mig när vi packade upp varor och undrade om jag kunde tänka mig att jobba i sommar. Absolut! Självklart tackade jag ja till det :D . Så hon skulle kolla upp när jag behöver jobba. Det kanske blir typ varannan helg och lite mer, YES! Ååh, så bra det känns! Jag hade bakat två tigerkakor till fredagsmötet på morgonen också, det var väldigt uppskattat. På mötet tackade dem mig så mycket och så fick jag ett presentkort på 300 kronor också :) . Då berättade Jenny för alla att jag ska jobba 10-11 maj och även i sommar också. Det var lite synd att min handledare var sjuk igår när det var sista dagen. Men jag ska nog gå dit på måndag eftersom jag måste hämta mina papper och så :) .
Hade ju skola igår, träffade Liisa då också :) Sandra och jag pratade om att vi plus Mattias & Jimmy borde åka båt helgen innan sista april. Så det ska vi nog göra :) Det måste vara fint väder på sista april!!
Träffade mamma efter skolan så vi åkte till Maxi och handlade lite. Jag körde hem sen, gick hur bra som helst! Nu längtar jag verkligen efter att få ta en intensivkurs och klara det där körkortet! :) Så det känns bra också att jag ska jobba i sommar så jag kan tjäna ihop pengar till kursen :)
På kvällen kollade jag och mamma på Så ska det låta, Erik var med och han är lika het som vanligt! ;) Jag blev faktiskt positivt överaskad av Molly Sandén som var med också. Trodde hon skulle vara typ som Amy Diamond när hon var med, för hon var usch! Men Molly var ju faktiskt riktigt duktig och inte så barnslig som den andra... Sen kollade vi på Talang 2008 och sen Berg flyttar in - jag längtar tills hon ska flytta in hos Martin Stenmarck :D
Sen skulle vi kolla på Djävulen bär Prada för mamma hade inte sett den. Men självklart så somnar hon till en stund mitt i filmen, som vanligt ;P . Klockan tolv ringde pappa och ville bli hämtad vid Katalin, han hade varit med jobbet i Stockholm. Sen gick jag och lade mig när vi kom hem.

I dag kanske jag och Lisen ska gå på bio. Men jag vet inte om jag orkar "klä upp mig" och sminka mig :P . Så ska nog prata med henne om vi inte ska hyra en film och sitta hemma i soffan med en godispåse istället :)

puss&kram!

Kommentarer
Postat av: Liisa

Molly ägde ju Amy lätt! :D
men vissa grejer, gud vad manus det var. tex. dom hade frågor om dagens artister sen mkt som passade henne. sa jag under hela programet xD

2008-04-12 @ 15:41:41
URL: http://liisasaarelaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0