~13 april 2008

Det var en trevlig kväll igår :) . Jag & Lisen åkte in till Ica väst och handlade lite gott och hyrde en film. Sen hämtade vi Mattias innan vi åkte hem igen. Sen kom Fredrik, Lisens pojkvän, och kollade på filmen han också. Jag kommer inte ihåg vad filmen hette som vi hyrde.. Någonting med Bröllops.... huvudrollen spelade iaf Robin Williams. Den var bra! Efter filmen satt vi och pratade en stund sen gick jag & mattias hem vid tolv-tiden :) .

Just det! På förmiddagen igår så kom farmor & farfar och hälsade på. Dem hade med sig Viggo :) . Han var jättemysig och skulle kramas och sen blev han jättebusig istället och sprang fram och tillbaka i huset :P . Det var kul att dem kom, för det var länge sen jag träffade dem. Källa stackarn låg hemma i feber :(
Jag, mamma och Viggo åkte upp till Ica och handlade lite fika också :)

I dag vet jag inte vad jag ska hitta på, det regnar ute och det är en tråkig söndag...

puss&kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0