~14 april 2008

Jag känner mig jätteduktig just nu! Gick i skolan mellan 8.30 och 09.40, sen gick jag till clas ohlson innan jag tog bussen hem kl.11.05. Sen när jag kom hem så bytte jag om till mjukiskläder och gick stavgång i en halvtimme :D . Fy fan vilken skillnad det är på när man går utan stavar som med när man går med stavar. Det känns att det är mer motion att gå med stavar :)
Ikväll klockan 17 ska jag vara i skolan igen. Då är det en aktivitet i fritidsturismen, Turkisk afton. Det ska bli jättekul att se hur det blir! Efter det ska mamma hämta mig och sen ikväll är det Prison Break :D

Nu till en tråkigare sak.. Igår fick man ju reda på att det där svinet hade erkänt att han hade tagit livet av Engla. Hur fan kan man vara så jävla dum i huvudet!? Döda ett oskyldigt barn, han visste inte ens vem hon var! Han hade inte en enda jävla anledning till att döda henne. Vilket jävla svin!  Man börjar ju fundera vad som händer med folk alltså!? Usch, man mår illa! Den där idioten borde få sitta inne resten av sitt liv!

Nej, nu ska jag hoppa in i duschen!

puss&kram!

Kommentarer
Postat av: Liisa

det där mordet är hemskt. :( och det jag är upprörd över också är att han döda ju ngn tjej för 8 år sen. varför inte har dom tagit fast honom tidigare?

2008-04-14 @ 15:00:55
URL: http://liisasaarelaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0