~17 april 2008

Torsdag i dag och imorgon är det fredag! Snart helg! Det ska bli såå skönt :) Kände mig ganska trött de två sista timmarna i skolan i dag så det ska bli skönt att få sova lite längre på morgonern på lördag.
I dag fortsatte jakten på en klänning till vår studentskiva som vi ska ha den 4 maj & jag hittade faktiskt en! :D Hittade den på Vila, kostade 500 kr, så imorgon ska jag köpa den. Men jag fick ju ett problem då haha. Den här klänningen är ju finare än den klänningen som jag köpt till studenten.. Men jag har till slut bestämt hur jag ska göra. Klänningen som jag har hemma ska jag ha på studentskivan och klänningen som jag ska köpa imorgon ska jag ha på studentdagen :) . Tur att jag löste det haha ;P
Ska fortsätta kolla på Lyxfällan nu.

puss&kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0