~2 april 2008

AJ, i dag har jag ännu mera ont i mina hälar! Det gör verkligen skitont! Måste komma på något att göra åt det men jag vet inte vad. Skitont gör det iaf och det är inte skönt.

Ska iväg på gympa ikväll, får väl se hur det går.. förhoppningsvis så går det bra.


Jag har precis skickat iväg en beställning på en skinnjacka :) Haha, fråga mig inte hur jag ska klara mig med ekonomin resten av månaden! haha ;) Jag har sagt till Mattias att jag ska leva på honom resten av månaden, haha ;)

puss&kram!


Kommentarer
Postat av: Liisa

wohoo, har du också köpte en skinnjacka. :D kanske kommer ner ngn dag på clas ohlson, mamma skulle ha nåt därifrån som jag skulle köpa. :P

2008-04-03 @ 14:47:41
URL: http://liisasaarelaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0