~20 april 2008

7 veckor kvar till studenten...

I dag har jag storstädat mitt rum. Dammsugit och dammtorkat överallt! Så nu är det rent och fint i mitt rum:) Jag har bytt sängkläder också så det ska bli så skönt att krypa ner i sängen och sova :)
För övrigt så har det varit en väldigt fin dag i dag, solen har varit framme nästan hela dagen. Jag gick en lugn promenad med Lisen. Hon har ju ramlat av hästen och fått spricka i två revben så hon måste ju vara försiktig men ändå röra lite på sig. Usch, det måste göra så jäkla ont! Men som sagt vi tog det lugnt iaf.
Lite senare så hamnade vi hos Bosse & Ylva och skulle grilla korv... haha men det var lite problem så efter många försök på olika sätt så blev det korvgrillning i ugn istället ;P Men det gick ju lika bra det!
Jag tror inte att jag har gjort så mycket mer idag..
Imorgon är det måndag igen och jag ska på en ny intervju om sommarjobb :D . Jag hoppas att det kommer gå bra! Eventuellt så ska jag träffa Johanna imorgon också, det var länge sen nu så det blir skoj! :)

puss&kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0