~21 april 2008

Sol, sol sol! Underbart!

Slutade skolan 9.40 i dag, gick runt lite på stan. Sen gick jag till mammas jobb för vi skulle äta lunch tillsammans :) . Så vi åt lunch på Mc donald's men det fick bli lite nyttigare än vad man brukar äta där så jag åt en vanlig hamburgare, morötter och en cola light :) . Vi åt på Mc donald's vid Ica Maxi för att jag skulle på en intervju angående sommarjobb på Maxi. Den började halv tolv så mamma åkte tillbaka till jobbet och jag till intervjun. Det kändes bra iaf och de skulle höra av sig senast nästa fredag så får man hoppas på det bästa! Så jag tog bussen tillbaka till stan och sen bussen hem, var hemma runt halv ett. & det är ju så underbart väder i dag! Har varit lite ute i solen iaf. Men sen när jag skulle sätta mig ute en lång stund tänkte jag.. då försvinner solen bakom ett stort moln så fort jag satte mig ner. Så irriterande, så då gick jag in och tog två mackor :P . Sen såg jag att solen var framme igen så jag gick ut, men nej då kommer nästa feta moln! haha, så jag gav upp efter det ;) .
Nu sitter jag och väntar på Emma som skulle komma över när hon har kommit hem med bussen :)

puss&kram!

Kommentarer
Postat av: Liisa

så härligt med vår :D

2008-04-22 @ 16:55:18
URL: http://liisasaarelaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0