~23 april 2008

Hittills så har det varit ganska lugnt i skolan. I måndags slutade jag 9.40 som vanligt. Igår hade vi bara en aktivitet så vi slutade vid tolv och i dag har vi skrivit uppsats och sen slutade vi så jag åkte hem vid elva. Haha, ganska skönt!
Svenska nationella uppsatsen, kändes väl som att det gick bra i alla fall, men man vet ju aldrig. Man kan ha missat någon liten detalj som gör att betyget sjunker, så jag hoppas bara på det bästa. Ikväll ska mamma och jag iväg på gympapass, det ska bli skönt att motionera lite :) .
Nu är det bara två dagar kvar i skolan den här veckan, längtar till helgen! Sen går man bara två dagar nästa vecka och sen är det sista april! Wihoo! Nu ska jag sätta mig framför teven och slappa och försöak hitta något att äta.

puss&kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0