~27 april 2008

Nu var det länge sen jag skrev så jag tänkte försöka skriva lite grann nu..

I dag har jag och lillebror varit så duktiga! Vi hjälpte pappa att byta däck på bilen och sen tvättade vi bilen. Det tar ju ganska lång tid, men den blev så fin när vi var klara! :) Har inte gjort så mycket annat speciellt i dag.
Nu är det bara tre dagar kvar till sista april, wihoo! :) Det blir stan på dagen med Sandra & Lisen och några till. Sen åker vi hem och grillar jag, Sandra, Lisen, Mikkan och en kompis till Mikkan. Vi går väl till kasen senare på kvällen och efter det bär det av till stan igen. Där blir det eventuellt krogen om vi inte hittar på något annat :) Kul, kul!
Skönt att vara lite ledig efter det också, hela fem dagar :) Ska gå på stan med Jesper nån dag och kolla på kläder. Sen på söndag så är det vår studentskiva!! Shiit, vad tiden går fort! Men det ska bli jättekul :)
Så nu är det bara 6 veckor kvar till studenten! & vad ska man önska sig i studentpresent då? Jag har inte tänkt något på det och nu börjar alla fråga ju.. Jag vill ha något som man kan ha kvar som minne, men vad ska det vara då...? Måste hitta på något nu...

puss&kram!

Kommentarer
Postat av: Liisa

ni gör reklam i våran skola. stog om eran skiva vid matan såg jag idag ;P

2008-04-28 @ 15:10:06
URL: http://liisasaarelaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0