~3 april 2008

I morse gick jag upp klockan 05.00 och jag & mamma gick ut till bussen 06.05. Började klockan sju på Clas Ohlson, på morgonen packar vi upp varor. & det var  DET hände! Magnus, butikschefen kom och pratade lite när vi packade upp. -"Den 10 och 11 maj, skulle du vilja jobba här då?" :D JAAA, fy fan vad glad jag blev! :D. Så jag sa att jag gärna jobbade då. -"Vad bra, för då anställer vi dig då." YEES! Fy fan vad skönt! :D . Sen när jag träffade mamma vid bussen så sa jag att vi skulle "fira" ;P . Så vi åkte till Ica och köpte tårta ;D
Så jäkla skönt att jag ska få börja jobba där! :D

puss&kram!

Kommentarer
Postat av: Johanna Ehrnvall

Grattis :) kul för dig!

2008-04-03 @ 20:33:53
Postat av: Liisa

åh vad kul :) grattis! :D får du jobb och jobba i sommar också? =)

2008-04-04 @ 15:22:30
URL: http://liisasaarelaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0