~5 april 2008

Ja, som sagt så ska jag bli anställd på Clas Ohlson och jobbar min första helg den 10-11 maj :) Förhoppningsvis så får jag även jobba i sommar, men jag har sökt på andra ställen också för säkerhets skull. Igår fick jag en skjorta också. Som Bosse sa: "Nu är du en av oss, haha.." ;P . Typ alla som jobbade igår reagerade på att jag hade fått en skjorta haha ;) Micke sa: "Åh, har du fått en skjorta, snyggt!" Haha och Claes kände inte igen mig med skjorta ;D Men det kändes bra för då syns det att man jobbar där, eller ja, nu praktiserar jag men ändå :) Nu är det bara en vecka kvar av praktiken, sen är det tillbaka till skolan. Men det ska bli ganska skönt ändå, slipper gå upp klockan fem varje morgon.. & nu känns det bättre att gå tillbaka till skolan eftersom jag har fått jobb där :)

Var på bio med älsklingen igår. Först gck vi lite i affärer och sen åt vi på Jalla!, åt kebab. Sen gick vi till Ica för jag skulle köpa naturgodis, så gott! Sen gick vi till bion och hämtade ut biljetterna. Vi såg "27 dresses", den var jättebra! Skulle kunna se den igen i dag ;) . När filmen var slut gick vi hem till Mattias. Där kollade vi på halva "Så ska det låta", sen lite på "Talang 2008" samtidigt som vi växlade till "Var fan är mitt band?" med Magnus Uggla. Haha, han är ju ganska rolig ;) . Sen kollade vi på "Berg flyttar in" och då kom Mattias pappa hem också. Så efter det programmet skulle dom kolla på "Den sista samurajen", jag kollade också fast jag somnade i slutet ;)

I dag kom mamma in och hämtade mig & Mattias och nu gör jag absolut ingenting...

puss&kram!

Kommentarer
Postat av: Liisa

visst är det jobbigt när man inte kan svara på kommentarerna, håller med om det. ;P den där låten på engelskan, vi ska typ ta med låten och texten. sen tar läraren bort lite ord, sen lyssna på låten och skriva in orden. enda jag vet hittills. :P

2008-04-05 @ 19:37:25
URL: http://liisasaarelaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0