~6 april 2008

I dag har jag och mamma städat ur garaget på massa skit. Först åkte vi upp till Ica för att handla lite så då slängde vi massa glasflaskor och sånt där. Sen åkte vi hem och packade bilen full med allt möjligt. Jag, mamma och mattias åkte till en återvinningscentral och slängde bl. a kläder, skor, el-saker mm. Sen skjutsade vi hem mattias och sen åkte mamma och jag till Maxi. Där pantade vi flaskor och burkar. Så nu kan man gå igenom garaget utan att behöva klättra över massa skit ;) . Vi hämtade morfar på hemvägen också, jag körde hem från Maxi :)
Rolf ringde i dag också och vi pratade lite om att det inte är långt kvar till studenten.. Det är ju typ bara nio veckor kvar nu tror jag! Läskigt, men det ska bli skönt och roligt också :) & kul att kanske hela släkten kan komma på min studentdag också :)

puss&kram!

Kommentarer
Postat av: Liisa

jag väntar på att din farbrors film "den man älskar" ska släppas, vill se den. :D 62 dagar kvar till friheten, härligt! :)

2008-04-06 @ 17:44:03
URL: http://liisasaarelaa.blogg.se
Postat av: Carro

Men skor och kläder kan
man ju lämna till röda korset, tänk på barnen i afrika ;p ^^

2008-04-13 @ 13:47:11
URL: http://carrrros.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0