~7 april 2008

I dag inventerade vi lite i butiken på morgonen & sen hade jag inventering av lagret hela dagen. Trodde att det skulle bli tråkigt att göra det hela dagen, men det var faktiskt ganska skönt för man tog det lugnt :) . Men fy fan vad skitig man blev :P Jag var helt svart om händerna, haha. När jag hade slutat så tog jag bussen upp till Gränby centrum. Hälsade på Sandra på Kicks och sen träffade jag mamma & jesper. Jag skulle på informationsmöte på Ica Kvantum klockan fem. Träffade Sara från klassen så jag slapp gå själv :) På ungefär en timme hade vi fått lyssna på information och haft en kort intervju. Så nu är det bara att hoppas på att dem ringer och vill ha en längre intervju så jag kan få jobba i sommar. *Hoppas*.
Gick en liten promenad med mamma och pappa när vi kom hem. Pappa kan gå ganska bra nu :) Såret ser mycket bättre ut och pappa är mycket positivare. :) Så på onsdag ska han till sjukhuset så dem får kolla och förhoppningsvis kan han börja jobba på fredag. Nej, nu ska jag tvätta fejset och gå och lägga mig. God natt!


puss&kram!

Kommentarer
Postat av: Natalie B

Hej!

Om du inte redan deltar, är du välkommen att vara med i min tävling! Priset är ett hemligt paket till ett värde av 1000 kronor!
http://natalieb.blogg.se/tvling.html

Ha en bra kväll!

2008-04-07 @ 21:39:09
URL: http://natalieb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0