~8 april 2008

Nu är det bara tre dagar kvar för mig som praktikant på Clas Ohlson. Det ska som sagt bli ganska skönt att komma tillbaka till skolan och få sova längre på morgonarna :) I dag kom Elina och Alexander och hälsade på mig, det var kul för det var så länge sen jag träffade Elina. Det är kul när det kommer kompisar och hälsar på, så ni som inte har kommit får skynda er, för nu är det bara tre dagar kvar ;) haha.
I dag har jag hämtat ut min skinnjacka som jag beställt också :D . Den är jättefin, lite kort i modellen bara men så ska den ju vara :P . Sen åkte jag och mamma på informationsmöte på friskis & svettis i ekeby. Men jag ska nog inte söka till att jobba där iallafall.. Men det var ju bra att gå på mötet ändå. Nu ska jag kolla på gårdagens avsnitt av Prison Break. Jag är ju tvungen att spela in det eftersom jag inte kan vara uppe till elva om jag ska upp klockan fem dagen efter.. God natt!

puss&kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0