18 augusti

I dag fyller min lillebror år, hela 17 år. Grattis Jesper! :)
Jag har vart på stan med Piffen i dag, har ju inte träffats sen min födelsedag ju :P . Hon hade haft det bra i Montenegro iaf så det var ju bra! Åkte halv två bussen hem, gick av bussen klockan 14 men var inte innanför dörren förrän klockan 15.. haha! Jag stod och pratade med min granne Janna i typ en timme :) Tiden går fort när man har roligt ;)
Senare åkte jag & mamma och hämtade pizza, fast jag åt kebab.. usch usch, tjockismat :/ . Släkten har varit här nu på kvällen eftersom det är Jespers födelsedag :) . Av mig fick han ett presentkort på Holmlunds på 400 kronor, han fick mario kart till wii av mamma & pappa, presentkort på H&M av kusinerna och pengar av morfar, farmor & farfar. Så han är nog nöjd tror jag :) .
Nu sitter jag och väntar på Johan som ska hämta mig, ska sova inne hos honom i Stenhagen :) Men imorgon jobbar han så då får jag sitta hemma hos honom och vänta på att han ska komma hem :P .
Usch fy fan vad jag är förkyld, har snart ingen röst kvar :( :(

Nej nu ska jag kila och vara lite social med de som är kvar, kusinerna har åkt men resten är kvar :) Puss puss! /Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0