19 augusti

God morgon! Eller vadå morgon, jag har varit uppe sedan halv nio iaf :) Sovit hos älsk i natt<3 Han gick upp klockan sex imorse och åkte till jobbet runt halv sju, men som sagt jag låg kvar i sängen till halv nio. Har inte gjort så mycket annat än att sitta vid datorn.. jag känner mig så hängig på grund av den här irriterande förkylningen som jag har fått :( . Jag har ju knappt någon röst kvar, usch! Nej, nu tror jag att jag ska äta lite frukost och sen hoppa in i duschen. Älsk kommer hem när han har lunch sen:)<3

Jag skriver nog mer senare, ha det så bra så länge! Puss /Sofia (:

Kommentarer
Postat av: Sanna

Godmorgon :)

Vad ska du göra idag?

2008-08-19 @ 10:09:14
URL: http://sannawiberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0