25 augusti

Johan, min underbara älskling sov hos mig i natt<3 Gick upp runt klockan sex imorse och höll honom sällskap när han åt frukost och sen åkte han till jobbet. Jag gick tillbaka till sängen, men kunde inte somna för då var jag pigg ;P . Men jag låg iaf i sängen mellan halv sju och åtta, sen gick jag upp :) . Jag mådde riktigt illa när jag gick upp då, vet inte varför :S . Men tvingade i mig en macka, gick in i duschen och sen gick det över som tur var. För jag vill verkligen inte sjukanmäla mig i dag också. Ringde till farmor och frågade om hon kunde skjutsa mig till jobbet idag och det ska hon göra :) . Jag börjar jobba klockan 13 i dag och slutar klockan 20.. Apropå jobb, i dag får jag min lön! :D
Ha en bra dag! :)

Puss! /Sofia


Johan<3, Johan<3, Johan<3,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0