26 augusti

I dag ska jag jobba mellan 16 och 19 på Clas Ohlson. Kul att de fortfarande ringer ibland och kollar om jag kan jobba :) Men det känns skönt att det bara är tre timmar för jag kommer nog känna mig lite vilsen tror jag.. Det var liksom över en månad sen jag jobbade där sist och nu är det ny katalog och grejjer.. Men jag hoppas att det kommer gå bra iaf :) Sen ska jag jobba samma pass där på torsdag också. Efter jobbet i dag ska jag försöka träffa älsklingen så han kan få tillbaka sin mobil som han glömde igår :) .
Nu på förmiddagen innan jag ska ta bussen in till stan så tänkte jag umgås lite med min käre granne Emma om hon vill vakna någon gång ;P .
Kanske skriver mer senare i dag!

Puss! /Sofia


JohanLindJohanLindJohanLindJohanLindJohanLindJohanLindJohanLindJohanLind


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0