30 augusti

I dag var jag & Liisa på Friskis & Svettis och gymmade, känns hur bra som helst! Hurtbullar ;p . Hela den här veckan har de haft gratis för de som har unt-kort, så då passade vi på :) . Kanske ska gymma imorgon med, vi får se. Provade på lite olika maskiner, kul kul! Känns som att jag kommer fylla på mitt Friskis-kort och börja träna igen, det skulle vara så skönt så jag hoppas att motivationen håller i sig :D
När vi var på väg till Friskis så känner jag en hand på axel och det var Adam :) . Jättekul att se honom, det var ju flera år sen sist! Men han var sig lik och fortfarande lika trevlig. Frågade förstås om jag var tillsammans med Mattias fortfarande. Nej sa jag, men med en annan som du känner, Johan Lind :) "Jaha, då får du hälsa Johan!" :) Sen sa vi hejdå och gick vidare. kom fram till tågrälsen och bommarna var nere....& de ville inte åka upp heller! haha, vi stod där ganska länge eftersom Liisa inte kunde gå under bommarna med cykeln. Men sen gav vi upp så hon parkerade cykeln och sen gick vi under ;p . Gymmade en timme och sen kom mamma och hämtade mig. Vi åkte och handlade på Maxi och sen på hemvägen hälsade vi på hos farmor & farfar en stund :) Det är väl det som har hänt i dag och nu är jag hemma igen. Lisen ringde också så det blir till att tillbringa kvällen med henne och äta tacos, mys :)

Puss! /Sofia

Kommentarer
Postat av: Liisa

lite läskigt det där med tågrälsen men tur att det inte kom något tåg. :P

2008-08-30 @ 18:49:49
URL: http://lsaarela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0