Det gick bra iaf

Jag fattar inte varför jag är så trött... jag har bara jobbat tre timmar i dag ju. Det gick väl helt okej att jobba i dag, men man känner sig lite i vägen ibland. Jag kom på att det var ju i juni som jag jobbade på Clas Ohlson sist, alltså två månader! :O . Så det tar ju lite tid innan man kommer in i det igen, men det gick iaf hyfsat bra i dag. Imorgon jobbar jag igen, fast på Maxi, där känns det bättre eftersom jag jobbar mycket mera där :) Jobbar stängning imorgon.. hoppas jag är pigg så jag orkar det imorgon! :)
Träffade älsklingen så han fick tillbaka sin kära mobil ;P . Ååh, jag vill att du ska vara här nu Johan, jag vill mysa och pussa på dig :) <3 . Du är bäst älskling!

Puss! /Sofia

JOHAN LIND <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0