God morgon!

I dag är det onsdag och det känns ganska skönt för halva veckan har gått och då är det snart helg. Helgen = LEDIG! :D
Skickade ett "God morgon älskling"-sms till älsklingen när jag gick upp runt halv tio. Johan ringde upp så vi pratade en stund. Tycker synd om min älskling, de har ju knappt något jobb som han kan göra på dagarna. Han är tydligen för snabb ;p . Nu på morgonen hade han gjort klart ett jobb som de andra skulle gjort på mycket längre tid. Så nu har han ingenting att göra fram till lunch.. kul liksom :/ .
Min älskling har förresten klippt sig också, det blev jättefint! :) Du är så underbart söt älskling, jag skulle kunna ligga och bara titta på dig hur länge som helst :) <3

JOHAN LIND <3


Kommentarer
Postat av: Liisa

vi ska åka och handla idag. vi kanske ses ;D

2008-08-27 @ 12:38:21
URL: http://lsaarela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0