Har spenderat hela helgen med min sötnos<3

Haha, ja Liisa hade iaf saknat att läsa min blogg under den tiden jag inte haft Internet ;) Kul att höra att någon läser det jag skriver iaf :)

Konserten igår var iaf skitbra! Amanda Jenssen var ganska tråkig men Magnus Uggla var bra! :) Stod längst fram hela kvällen med en dryg & full kärring bredvid som bara var i vägen! Men förutom att man störde sig på henne så var konserten bra :)
Johan kom och hämtade mig vid Fyrishov sen när det var slut :) . Då åkte vi till allianshallen och Johan blev stoppad av polisen för fjärde gången på samma ställe! haha. Det var bara för att polisen hade hört att det skulle vara något streetrace så de stannade alla bilar som åkte där för att kolla körkort och så fick de som körde blåsa. Men hallå, fyra gånger på samma ställe liksom ;P . Vi var inte vid allianshallen så länge innan vi åkte hem till Stenhagen. Vi satt hos Johans granne ett tag innan vi gick upp och sov :) . Det var jag, Johan, Emelie(Johans syster), Daniel, Patrik, Kajsa, Frida och Alle (tror att jag kom ihåg alla namn rätt ;P) Men det var iaf trevligt att sitta med dom ett tag :)

I dag gick vi inte upp ur sängen förrän klockan tolv, så sköönt :) <3 . Men usch, jag har börjat bli sjuk :/ Har skitont i halsen och snorig.. köpte iaf Fishermens idag så hoppas det hjälper lite :) .

Du är helt underbar älsk <3

Kommentarer
Postat av: Liisa

Ja liksom man är ju nästan på VIP nivå tycker jag snart på din blogg. haha! ;) alltid kul att läsa :)

2008-08-18 @ 08:47:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0