Inte mkt bloggande utan internet hemma...

Jag håller på och bli tokig av att mitt internet inte vill fungera! Nu sitter jag och lånar Lisens dator som har bredband ;P
Helgen var hur mysig som helst med Johan :) :) Vi ska ses imorgon igen :)

Sen fyllde jag ju 19 år igår, grattis till mig själv! ;) Födelsedagen firades med Sandra, Emma :) Lisen kom över en stund också :) Vi drack vin & shotts, shotti shotti shotiii hahaha ;D Det var en kul kväll, tack tjejer! :) <3

Ikväll blir det utgång med Lisen & Emma :) Wihoo! <3

Imorgon kommer sötnosen hem till mig och då blir det myyys :) <3 Du är världens gulligaste!

Kommentarer
Postat av: Liisa

Grattis i efterskott :)

2008-08-06 @ 21:11:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0