Jag är glad att jag har dig Emma :) <3

Nu ska jag snart kila iväg till bussen och åka till jobbet. Jag har hunnit sitta hos Emma en liten stund och pratat också. Det är så skönt att prata med dig om duvetvad för vi förstår verkligen varandra! Man blir ju bra jävla irriterad men då känns det iaf lite bättre efter att v har pratat :) Tack Emma, mitt hjärta för att du alltid finns där! <3 & som jag sa, vi måste ta en kväll med god mat och dryck snart igen :) . Nej, nu måste jag kila!

Puss! /Sofia

Kommentarer
Postat av: emma!

självklart, jag ställer upp i alla väder! :) Ohja, vi ska allt ha en trevlig kväll snart med god mat & dryck. i love you <3

2008-08-29 @ 10:59:59
URL: http://eemmsis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0