Jobbet i dag

Kom hem från jobbet för ungefär trekvart sen. Jobbade till klockan 20 & bussen hem gick 21.10. Kul på jobbet i dag, förutom när jag var i minihuset en halvtimme. Det var typ elva ungar där inne, däribland två tvillingar som var helt sjuka! De skrek på de andra barnen, bråkade om exakt allting, frågade tusen gånger om när deras mamma skulle komma osv. Haha, asså jag hade ont i huvet när jag gick därifrån! Niklas fick komma in för att säga åt tvillingarna men de lyssnade kanppt då heller. Iofs så förstår jag deras mamma som inte orkar ha de med in i affären men hallå, det är inte det lättaste att ha de i minihuset om de bara skriker på allt och alla! Aja, allt annat har gått som på räls i dag ;p . Liisa kom och köpte lite godis i dag iaf, hade du medvind hem sen då? ;)
Får se vad jag hittar på i helgen, är ju som sagt ledig! :) Sen i veckan ska jag försöka träffa Sandra en dag, Sara en dag & Johanna en dag :D . Jag jobbar på måndag men sen är jag ledig hela veckan om inte jobbet ringer någon dag som de kan göra ibland. Fick en sommarjacka från jobbet i dag också som de hade kvar sen i början av sommaren då man kunde få en sådan. Jag ville ha en svart men det fanns inte kvar i min storlek så jag fick en röd istället :) Apropå kläder så var det 10% för medlemmar på H&M igår så jag gick in och kollade lite innan jag började jobba. Köpte en svart tröja som kostade 198 från början. Jag hade en kupong på 50 kr på H&M, 10 % och så kostade tröjan bara 128 kr till slut :D Haha, sen fick man lite godis med också ;p . En liten polly-påse och liten tutti frutti-påse, gissa vem som åt upp hela tutti frutti-påsen förutom en godis då? Jo, Johan så jag fick nöja mig med Polly ;p haha.

Nu ska jag kolla på tv med mamma & pappa :) Puss! /Sofia

Johan älskling, du är sötast :) <3

Kommentarer
Postat av: Liisa

haha ja jag hade medvind och jag var väldigt glad för det. och nedförbackar också. haha ;) Jaha ungarna var tvillingar, vilket sammanträffande. det är ju Gerts barnbarn också som ibland är lite smått jobbiga. :P

2008-08-29 @ 22:40:38
URL: http://lsaarela.blogg.se/
Postat av: Anonym

svar på din kommentar i min blogg: Ja det skulle vara jättekul om du vill börja gymma med mig. På friskis & svettis kostar ett kort 1250 kr / termin. eller 75:-/gång. Vet inte hur priser är på andra ställen, men vi kan ju kolla upp det.

2008-08-29 @ 23:04:10
URL: http://lsaarela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0