Sista lediga dagen...

Usch det är inge kul alls... jag har varit ledig från jobbet i två veckor nu och det har varit hur skönt som helst, men imorgon börjas det igen. Usch jag vill inte jobba, jag orkar inte! Men samtidigt så måste jag ju jobba, jag måste ju ha pengar.. & jag tycker ju att det är kul på jobbet, det gör jag. Jag har nog blivit lite lat under de här två veckorna.. Det är nog lika bra att "allvaret" börjar imorgon igen :) . Jag jobbar lördag-fredag.. det känns ju sådär, men som sagt det är pengar. Lördag, söndag, måndag, onsdag & fredag jobbar jag på Ica maxi. På tisdag & torsdag ska jag jobba på Clas Ohlson. Chefen ringde mig i tisdags när jag var hos älsk och undrade om jag kunde jobba måndag-fredag, men det gick ju inte men då fick jag ju iaf två dagar :) . Ska jobba 16-19 båda dagarna, inte så många timmar men lite pengar iaf :)
Det som känns mest jobbigt just nu är att min förkylning inte gått över ordentligt och det är inte kul att jobba när man hostar och har sig.. så jag hoppas på att den går över nu under natten ;P .
Igår åkte jag med mamma & pappa in till stan. Vi var på Bauhaus och Ikea. På Bauhaus köpte vi lite saker till vår nya vägg som inte är så ny längre.. den har stått där i några månader nu, men nu äntligen så börjar den närma sig klar. Jag fick två nya kuddar från Ikea också för det behövdes verkligen! När vi var klara så ringde jag till älsk och kollade var han var och då var han på sc styling, så mamma & pappa skjutsade mig dit. Vi var där ett tag, sen skulle älsk & mickan hämta mat från donken, så det gjorde vi och sen åkte vi hem till Crippe & Linda. Satt där en liten stund och sen åkte jag & älsk hem till honom :) . Senare åkte vi hem till mig, åt mat, kollade på tv, sov :)
Var upp tidigt imorse med älsk. Jag tror vi gick upp vid 05.50, han skulle ju iväg till jobbet. När älsk hade åkt så kröp jag tillbaka ner i sängen och gick inte upp förrän tio tror jag :)
Idag händer det väl absolut ingenting, tråååkigt....


Johan älskling, du är helt underbar :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0