Skit

God morgon... Eller det är fan ingen god morgon i dag. Kvällen/natten igår var hemsk, jag hade sett fram emot en mysig kväll men istället så var den bara jobbig :( . Orkar inte förklara allt i detalj, men jag var inte hemma förrän halv ett i natt.. jag slutade jobba klockan 20 och jag var inte hemma förrän halv ett. Kände mig så jävla bortglömd och ensam, tur att jag har Emma & Lisen som jag kunde prata med i telefon iaf. Usch fy fan det var ingen rolig kväll och natt :'( . Somnade väl efter två någon gång i natt. & i dag mår jag inge vidare.. Jag ringde nyss till jobbet och sa att jag inte kan jobba för jag mår inge bra alls. Skulle ha jobbat 15.55-22.30 idag men jag känner att det kommer jag aldrig orka. Förkylningen går ju aldrig över heller! I dag känns min ena halsmandel stor som en golfboll och rösten försvinner lite då och då och jag känner mig bara hängig :( Jag vill inte vara sjuk och speciellt inte på en söndag när jag egentligen ska jobba. Det är liksom som bäst betalt på söndagar, 100% ob hela dagen...
Nu ska jag sätta mig framför teven och bara ta det lugnt. Jag hoppas verkligen att jag kan jobba imorgon som det är tänkt!

Kommentarer
Postat av: Liisa

du får krya på dig :)

2008-08-24 @ 10:50:32
URL: http://lsaarela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0