Tillbaka till bloggandet ;)

YEES! Äntligen fungerar mitt Internet igen :) Så nu är jag tillbaka i bloggandet, ska försöka skriva någon gång varje dag iaf :)
Båtresan i onsdags var väl helt okej. Men det är nog lite roligare om man bara åker med kompisar.. men som sagt, helt okej :) Jag köpte med mig ett sex-pack med smirnoff, mmm :) Johan fick sin älskade Jäger också ;) . haha.

Ikväll ska jag faktiskt på konsert igen, på Magnus Uggla på Fyrishov :) Känner mig inte så taggad just nu, men det hinner jag nog bli till kvällen. Ska träffa Johan sen efter konserten och sova hos honom<3

I torsdags gick jag med Lisen på stan, hon köpte jeans, jag köpte ett 2-pack Björn Borg trosor. De är egentligen inte värda pengarna, men de är ju sååå jäkla sköna :) Vi tog en fika på Storken också, sen gick vi till stationen. Lisen tog bussen hem och jag väntade på att Johan skulle hämta mig. Vi åkte hem till Crippe & Linda och var där i stort sett hela kvällen. Vi åkte hem till Johan i vänge och åt god mat och sen in till Gränby till Crippe & Linda igen :) . Sen sov vi i Vänge.

Igår, fredag, så skulle Johan sälja en av sina bilar. & det gick ju bra, men haha jag fattar inte hur kille vågade köra hem den bilen till Norrtälje, det är ju en liten bit iaf.. Men han skickade sms till Johan sen och sa att allt hade gått bra. Så han klarade sig ju hem iaf ;P . Johans pappa gjorde iordning mat till oss på kvällen sen och när vi ätit så åkte vi och hämtade Kalle. Vi skulle till Täby för att Kalle skulle hämta sin bil där. Tillbaka till Uppsala, Kalle hämtade Malin och sen åkte vi till allianshallen där det var bilorientering. Men sen så orkade vi inte vänta så jag & Johan åkte till Vänge för att hämta mina saker och sen in till Stenhagen. Vi satt oss framför teven och kom in i någon film på fyran. Men haha, det var ju bara jag som såg hela slutet för både johan och hans pappa somnade i soffan ;) Efter filmen gick vi och lade oss och sov. Sen idag så skjutsade Johan hem mig. Jag ska väl snart börja göra mig iordning inför kvällen. Sen efter konserten så ska jag hem till Johan :)
Ha en bra dag allihopa! Puss & Kram /Sofia.


Kommentarer
Postat av: Liisa

äntligen är du tillbaka, haha! ;D Och.. Björn Borg trosor är bäst. :D

2008-08-17 @ 08:37:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0