En liten uppdatering från mig

Hello :)
Dagens första och antagligen sista inlägg kom lite sent i dag, eller ja egentligen så är det ju torsdag nu eftersom klockan är över tolv... aja, hur som helst så kommer det ett litet inlägg från mig här och nu!

Älsklingen jobbade inte i dag så vi låg kvar i sängen och sov till och från länge... och när jag säger länge så menar jag länge! Johan kollade på klockan och "haha fy fan vad sköönt!" Jag frågade vad klockan var och då var den 12.40!! Haha, tjugo i ett! Helt sjukt, jag tror aldrig att jag har sovit så länge ;P Jag brukar vara den som gåt upp senast typ nio, max halv tio liksom. Men inte i dag inte, det beror nog på att det är mycket lättare att ligga kvar när älsk ligger bredvid :) Myys<3

Vad har vi hittat på i dag då, ja vi åkte hem till Crippe och satt där ett tag sen åkte vi tre till Aircall där Kalle jobbar. Crippe kollade på telefoner, de drack kaffe och sen åkte vi till Mariannes. Linus kom dit också så då åt vi fyra kebab. Skitgott! Fast måste fan skärpa mig, nu har det blivit lite för mycket snabbmat på sistone.. men men skitsamma, det blir så ibland. :P . Efter Mariannes så åkte vi hem till Linus där det spelades GTA på Xbox 360. Sen runt nio skjutsade Johan hem mig, då gick jag och Lisen en promenad :) . Det kändes skönt att få komma ut på en liten vända :)

Igår var vi hos Crippe & Linda på kvällen. Jag och Rasmus blev bra kompisar vi ;) Han är ju urgullig, Crippe & Lindas 5-årige son :) Han visade många av hans leksaksbilar som han har och sen visade han flera biltidningar och så fick jag hjälpa honom att färglägga en bil. Alla andra satt i köket och pratade medans jag satt med Rasmus och målade och klippte ut en bil :P . Crippe sa det til Johan; "hörru han håller på och snor din tjej";) haha. "Rasmus, är hon söt?" Rasmus svarade;  "Hon är snäll också!" haha, söta unge! Sen kommer han tillbaka in till vardagsrummet och säger: "Du är gullig tycker jag"  "Du är gullig du också Rasmus", sa jag. Sen skulle vi kolla på film i hans rum så vi började kolla på Musses jul. Sen kom Johan och frågade om vi skulle åka hem, klockan var ju liksom över elva så då åkte vi hem och sov :)

Nu är klockan halv ett så det kanske är dags att försöka sova nu, men jag är inte så trött eftersom att jag gick upp tjugo i ett i dag ;P . Aja, God natt & sov gott! PUSS! /Sofia

Kommentarer
Postat av: Liisa

Jasså det är Johan Lind som du är tillsammans med. Såg det på facebook. :) Grattis, eller vad man säger. ;P

2008-08-22 @ 10:51:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0