24 augusti

Nu skulle jag egentligen ha börjat jobbat, men som jag skrev tidigare så blev jag hemma i dag. Det var nog bra för jag känner mig inte så pigg just nu. Emma tyckte att jag skulle komma över till henne och äta frukost med henne :) Så vi åt frukost runt elva-halv tolv.. helt plötsligt var klockan ett, haha tiden går fort när man har roligt. Vi hade ju lite roliga saker att prata om ;)
Jag gick hem runt ett sen och sen dess har jag mest tagit det lugnt. Jag dammsög mitt rum och duschade men sen har jag inte gjort något mer. Janna, min granne,  hade hört att jag var lite sjuk så hon kom över med tre skvallertidningar till mig, så gulligt av henne :)

Nu säger mamma att vi ska åka och köpa pizza, haha tjockisar! Men det lät riktigt gott i dag faktiskt :P

Puss! /Sofia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0