1 december

God morgon! Jag gick upp vid tio idag, eller ja.. jag sitter i sängen med datan ;b. Vaknade flera gånger nu på morgonen men orkade inte gå upp. Jag är skittrött, fast jag har sovit länge.. konstigt.

Igårkväll efter Parlamentet så tittade jag på Wallander med mamma & pappa, den var slut vid halv tolv har jag för mig. Så efter filmen så blev det sängen. Jag somnade nog direkt,men efter typ 1½ timme så vaknade jag av en hemsk dröm. Just nu kommer jag inte ihåg hur den var, bara att den var om Johan älskling. Jag låg vaken ett tag innan jag kunde somna om igen, det är så läskigt med sådana drömmar som känns verkliga så man blir osäker på om det har hänt eller inte.. usch. Men som tur var så somnade jag om sen.

Trodde jag skulle vakna upp ensam i huset imorse men icke, pappa är hemma idag också. Jag tror det är sjätte arbetsdagen i rad.. Stackars pappa. Han har problem med ena ögat just nu så han ser knappt något alls med det. På jobbet sitter han vid datan så han kan inte jobba nu. Det gör bara ont i ögat när han försöker koncentrera sig.. Hoppas det går över snart!

Senare idag, efter klockan fem så ska jag vara på PO.P nere på stan. Jag hoppas att jag får reda på lite jobbtider idag :)

Puss! /Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0