11 december, 13 dagar kvar till julafton!

Pappa kom hem från sjukhuset 04.15 imorse. Farfar är kvar på sjukhuset, de ska ta lite prover och så.. Nu känns det som om det kommer gå bra & att farfar får komma hem frisk från sjukhuset. Men det där vet man ju aldrig, det kan vända så snabbt. Men jag håller självklart tummarna för att han mår bra!<3

Idag ska jag träffa Sandra & vi ska ta en runda på stan :) Jag tänkte försöka bli klar med julklapparna då också, skulle vara så skönt. Jag som var klar innan december ens hade börjat förra året ;) Men jag har kanske 3-4 stycken kvar.. Vi får se vad det blir. Måste ju köpa något till min gudson Christopher iaf :)

Efter stan med Sandra så åker jag hem till Johan :)

Puss! /Sofia

Kommentarer
Postat av: Emma

jag har ingen feber nu iallafall, hoppas att den inte kommer tillbaka ikväll.. haha, ja vi får knapra värktabletter som galningar! <3

2008-12-11 @ 12:27:12
URL: http://eemmsis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0