2 december

De ringde från PO.P nere på stan idag och nu är det klart! De ska anställa mig så att jag får börja jobba där :D . Jag ska dit på torsdag & fredag och sen ska jag även jobba på PO.P På Gränby på söndag :) Det här kommer nog bli skitkul tror jag! Jag hade bestämt mig för att gå ut på lördag & det tänker jag fortfarande göra, jag får helt enkelt inte dricka lika mycket. Jag ska börja vid 12 dagen efter så det är inte så tidigt iaf så det ska gå bra :)
Nu kommer jag att jobba ganska mycket i december :)

Imorgon ska jag träffa Elina :) Det var skitlänge sen! Vi har inte bestämt vad vi ska göra men hon skulle ringa senare idag :)

Nu ska jag titta på förra veckans avsnitt av Desperate housewives för jag missade det förra veckan. & ikväll är det ju ett nytt avsnitt :)

Puss! /Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0