20 december, utgång!

Yes, det blir utgång på People ikväll! :D Jag hoppas på en något roligare kväll & med mindre tårar än senaste gången.. Men det blir det nog, vi ska ha kul ikväll! :)

Jobbat 10-16 idag på stan och det har gått hur bra som helst. Jag fick sluta lite tidigare så jag hann med fyra-bussen hem. Sen har jag duschat, ätit mat och börjat göra mig iordning för kvällen. Sara kommer hit runt halv åtta och sen tar vi bussen in till stan runt åtta eller nio kankse. Men jag har ett problem, jag vet inte vad jag ska ha på mig! :O haha, dagens i-landsproblem.. jag hittar nog något, hoppas jag..

Från och med idag och två veckor framåt så är jag kaninvakt :) Den hade kommit hit runt två idag, jättesöt liten svart & vit :) Eftersom att jag har kvar Oscars utebur fortfarande så kan han bo i den :)

Nu ska jag snart skjutsa upp Micken, grannen, till Åkerlänna så jag ska sminka mig nu så jag har det klart :)

/Sofia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0