21 december

Snart är det sängen som gäller eftersom att det är jobb imorgon. Jobbar på Maxi mellan 11 och 20 :) Det lär ju vara gaaanska mycket folk skulle jag tro. Folk som är ute och julhandlar (både mat & julklappar) i sista minuten.. Det känns ju skönt att man själv är klar med det :b .

Jag har varit ganska trött och seg idag, men jag har iaf städat mitt rum lite grann. Jag & lillebror gjorde maten ikväll, eller ja jag gjorde det mesta ;) Det blev strimlad kyckling stekt i curry med pommes :) Nu på kvällen så har jag slagit in resten utav julklapparna också så nu är det klart.

Jag berättade ju om den lilla kaninen som jag ska ta hand om i två veckor nu, den är så gosig :) Han är en liten dvärgkanin, söt va? :)


Nu säger jag god natt!

/Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0