22 december, i övermorgon är det julafton!

Ja & hur mycket snö har vi här hemma då? Knappt något alls, det snöade några millimeter i natt typ, men det syns knappt. Tråkigt, tråkigt! Haha, man får väl spraya fusksnö på fönstrena utifrån så att det ser ut som att det är vitt ute! Haha ;)

Idag har jag jobbat på Maxi mellan 11 och 20. Det var ju något stressigt kan jag lova & imorgon jobbar jag också så då kanske det är ännu värre.. Jag mådde skitkonstigt sista timmen idag, äckligt illamående, typ spyfärdig.. usch! Men jag mår bättre nu när man har ätit kvällsmat och så :) Så förutom sista timmen så har det varit en bra jobbdag :)

Nu tittar jag på Prison Break, oj nu är pausen slut, måste kila!

/Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0