26 december

Annandag jul idag & familjen Schwalbe är här, vi ska äta middag ihop och så :)

Idag har jag jobbat på PO.P uppe på Gränby mellan nio och tre. Det gick så bra så, fast det var inte sådär jättemycket folk i butiken så ibland blev det lite tråkigt. Johanna, Tomas & Christopher kom och hälsade på en stund, de var ute och shoppade lite :) Sandra & Jimmy kom också förbi lite senare :)

När jag slutade så tänkte jag köpa en Peak-tröja inne på Stadium men va fan? De har ju knappt några sådana kläder på den Stadium-butiken :S . Det är mycket mera kläder nere på stan. Här var det mest ytterkläder så det var ju skittråkigt :b . Sen gick jag till Game för att köpa ett spel till lillebror som han hade beställt och vet ni vad? Jag fick stå i kö i 30-40 minuter i den lilla och något varma butiken!! Så när jag kom fram till kassan frågade jag om de hade "wii fit" inne och det hade dem (kostar ca 1000 kr), så jag köpte med det hem också :D. Har ni provat det? Om inte, så gör det! Det är skitkul :b . Sen gick jag ut med det till bilen och sen in på Gränby igen för att handla lite mat och sånt. Sen efter det så åkte jag hem. Det är så bekvämt att kunna ta bilen till jobbet! :)

Imorgon jobbar jag på PO.P nere på stan så jag kanske kan hitta en tröja på Stadium då? :)

Nu ska jag vara lite social med gästerna :)

/Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0