28 december

Igår gick jag och lade mig i sängen 01.10 och somnade ganska direkt. När klockan var 02.40 så kommer pappa och väcker mig för då skulle jag skjutsa hem familjen Öhman. Fy fan vad trött jag var, usch! Gunilla gav mig en hundring som tack för skjutsen så det var ju snällt :) Jag var iaf hemma igen vid tre och då var det ju inte lika lätt att somna, men det gick till slut.

Vaknade av att mobilen ringde klockan åtta, eller ja Maxi ringde då och undrade om jag kunde jobba idag, men  det gick  ju inte eftersom jag ska till PO.P idag. Sen somnade jag om och vaknade igen halv nio när jag skulle gå upp. Jag trodde att jag började tio idag, men inte det inte! Jag hade kollat fel så jag börjar inte förrän klockan tolv idag! Fy fan, jag hade kunat sovit i två timar till... aja, nej så nu har jag sysselsatt mig med att spela wii fit på morgonen :)

Jag ska väl åka om cirkus 45 minuter tror jag.

/Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0