29 december

Gick upp ur sängen klockan elva idag! Väldigt ovanligt för min del, men väldigt skönt att äntligen få sova lite :)

Igår efter jobbet åkte jag hem & sen direkt till Bälinge för att hämta upp Elina :) Vi åkte in till stan, hämtade mat och sen åkte vi och hälsade på Annelie i Årsta :) Det blev en väldigt trevlig kväll med wii-spel ;) Jag har några bilder som dyker upp här sen, haha. Vi var hos Annelie mellan 3 & 4 timmar sen åkte jag & elina vidare. Snurrade runt lite överallt i stan, sen träffade vi Aki & Fredrik en kort stund. Jag tror klockan var runt tolv när vi började dra oss hemåt igen.

Idag vet jag inte vad jag ska göra, blir nog bara hemma. Elina skulle höra av sig när hon åker hem från stan så vi får se vad som händer :)

Vad F A N ska man göra på nyår!? Börjar få lite smått panik nu för jag vet inte vad jag ska göra... :/

/Sofia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0