3 december

Nu så är jag klar för att åka in till stan. Jag ska gå till bussen om en halvtimme ungefär. Dejt med Elina idag då :) Vi ska träffas på stan vid halv ett och sen får vi se vad vi hittar på. Det blir väl iaf en lunch på stan. Jag tänkte försöka hitta något att ha på mig på lördag när det blir en utekväll med mina tjejer! :) Det blir jag, Lisen, Sandra & förhoppningsvis Emma om hon kan då :) Jag hoppas på en toppenkväll för det var så länge sen jag var ut nu. Det som är synd är ju att jag ska jobba dagen efter.. ;b . Men det vet de om på PO.P också så.. Men jag brukar inte bli så bakis så det kommer gå bra.

Hur ser resten av veckan ut för mig då?
Idag: Dejt med Elina.
Torsdag: Jobba på PO.P i city, kassamöte på Maxi.
Fredag: Jobba på PO.P i city.
Lördag: Utgång med tjejerna!
Söndag: Jobba på PO.P på Gränby.

Så resten av veckan är ganska fullbokad. Men det är skönt att ha något att göra :)

Puss! /Sofia

21 dagar kvar till julafton.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0