30 december, snart nytt år!

Hej! :) Träffade Piffen i stan vid tolv idag, vi åt lunch på stan och gick runt och tittade lite grann. Jag köpte medmig en ny plattång hem eftersom att min har det blivit glapp i :( Min plattång som var så bra också.. det fick bli en billig på Clas Ohlson för 179 kr. Det var Claes som satt i kassan och han undrade om jag fortfarande hade personalrabatt där men det har jag ju inte tyvärr.. synd :p . Sen gick vi in till pappa med hans mobil och sen tog vi bussen hem till mig vid klockan två.

Här hemma spelade vi lite wii fit :) Sen kom Jimmy och hämtade Sandra fast han stannade kvar en stund så spelade vi alla tre GHWT :) Sen sa vi att vi syns nästa år då! ;) haha. Sandra fyller ju 20 år på fredag också :) Jag kommer utnyttja dig sååå mycket Piffen! ;D

Ikväll ska jag hämta upp Elina och så ska vi in till stan för att jag måste hämta biljetter tills imorgon av Fredrik :) Sen får vi se vad som händer..

/Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0