4 december

Första dagen på Polarn O. Pyret idag & det gick hur bra som helst! :) Det kändes inte som om det var nästan två år sen jag hade praktik där, för det var så lätt att lära sig igen. Självklart så kan jag absolut inte allting som man ska kunna men en del iaf. Har stått i kassan, slagit in paket, hjälpt till att hitta kläder & storlekar mm. Jättekul har det varit! :) Var ju nere på stan idag och ska vara där imorgon med. Då jobbar jag 11-17 :)

Jag jobbade mellan 10 och 14.30 idag för sen skulle jag till Maxi på kassamöte. Det började halv fyra och vi var klara vid fem :) Sen kom mamma så vi handlade lite och sen åkte vi hem. Jag köpte Björn Gustafssons dvd idag ;) Jag skulle köpa en chokladkalender (man blir aldrig för vuxen för en chokladkalender!) men jag hittade ingen, de kan ju inte vara slut!? Maxi hade ju skitmånga.. Haha, aja jag får hitta en annan ;P Vi åkte iaf hem och hämtade pappa & Jesper och sen åkte vi till farmor & farfar. De skulle bjuda på mat ikväll. Jag & Jesper fick pannkakor, mm farmors är de bästa! :)

Jag längtar till lördag, det känns som om det kommer bli så kul med tjejerna! :D

Puss! /Sofia

Johan, jag älskar dig!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0