5 dagar kvar till julafton

Hej! Ska snart gå och lägga mig men tänkte skriva några rader först. Det gick bra på jobbet idag, tror att jag skulle kunna klara av att stänga butiken själv faktiskt, det är inte så svårt :) Lena berömde mig idag igen & sa att jag är så duktig! :) Kul att höra!
Innan jobbet så blev det lite shopping idag igen. hihi ^ ^,  Det kan bli dyrt att jobba mitt i stan ;) Idag var det från H&M. De hade "Tag 3 betala för 2" på bh & trosor på hela damavdelnigen. Så jag fick med mig tre bh hem :) Tur att det är löning snart, får inte så mycket eftersom att jag var borta från jobbet i tre veckor i november, men lite grann blir det iaf :) Man kan ju hoppas att man får lite i julklapp också.

Jag känner för att gå ut imorgon.. vet inte om jag orkar efter jobbet, men jag vill! Sen jobbar jag så mycket i helgerna så det blir inte av på länge annars.. Någon som vill gå ut imorgon? :D

Nej, nu blir det sovdags eftersom att det är jobb imorgon igen.

/Sofia


De här tre fick jag med mig hem :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0